Monday 5 December 2011

terima kasih Allah..

bila duduk sorg2 ni, tiba2 jea hati dan jiwa berlari-lari singgah DQ..
huh! terlalu byk yg aku pelajari,,( gaya mcm dh nk keluar je ).
tp da best moment yg aku hrgai bila tertunainya harapan aku..
haha,,bnda simple je sbnrnya tp sgt bermakna..

pernah terdetik 1 ketika utk duduk kat tanjung tasik huffaz..
and hopefully to sit there with sum1 yg special la..
tp aku xpasti la aku pernah bgtau dia ke x..
tanpa disangka2 tercapai jugak hasrat aku..
terima kasih Allah,,

walaupun kita dah brjauhan, memori tu masih kuat,,
dan memori tu la yg ada utk dikenang bila rindu tu mula bertandang..
yakinlah,
ukhwah tu akn sentiasa segar bugar didasar hati.
benarlah,,mgkin Allah nk bg pelangi kn..
sbb tu Dia hilangkan matahari..=)..

harap2 dapat jumpa awk lagi,,
krn aku pstinya sukar mnjadi aku tnpa kmu..=)

sesungguhnya tiada yg dapat memintalkan hati selain Dia,
tiada yg dapat mencantumkan semula melainkan Dia,
mahupun menggantikan sesuatu yg lebih baik
namun pd diri setiap sahabat tntu amat berbeza,
dan tiada yg dapat mnggantikan setiap satunya,
krn setiap org tu pnya kelebihan tersndiri..
pada diri kita dan dia,
moga ikatan ini mnjadi lestari selamanya..

Aku yakin doa la yg menghubungkan kita saat ni,,
kerana kau di hati aku xpernah jauh..
jazakillah kheir utk segalanya,,










No comments:

Post a Comment