Saturday 15 October 2011


post ni aku dedicate to sum1 yg aku sgt rindu..
sahabat yg aku sgt sayang..
long time no news..
lama kita x spend masa bersama..
biarpon jauh di mata tp dekat di hati..
btol x??
act, 2 hari lps dpt msj dari dia..
setelah lama menghilangkan diri..
salah aku la..
aku yg terlalu menyepi,,
tp msj 2 yg aku sndiri pon terkejut bila baca..
waktu tu, aku rasa aku la shbt yg pling xb'guna..
xprnh nk amik tau perkembangan dia..
msj tu ckup mnunjukkan kelalaian aku sbgi sahabat..
apatah lagi sbgi saudara seislam..
plus sahabat fi thoriqi dakwah..
hurm..
hope awak dah stabil skrg..
maaf atas 'kesunyian'..
aku juga diuji..
tp tu bkn alasan utk mndiamkan diri kan??
asif jiddan ukht..
aku sygkn dy,,
kitorg knl dah lama..
we know each other since last 4 years..
around that la..
spnjg kita brkwan, sikit pon aku xtrase dgn dia..
org slalu ckp, ktorg ni mcm kmbar..
ke mana pergi msti berdua..
ada jgk org kata kita berdua mcm 'hafizi n qori'
haha..
klakar la segala gelaran tu..
sume tu tersimpan dalam memori..
gmbr dy kat bilik sntiasa jd pengubat rindu..
aku ingt lagi kata2 dia, "jgn asingkan kite dari hidup awk"
asif jiddan atas kelalaian..
aku blaja sesuatu dari bnda ni..
alhamdulillah..
sjk kblkngn ni Allah byk tgur aku..
moga aku dpt perbaiki..

Awk, jaga diri baik2 yea..
klu ade masalah bgtau kita..
kita xpernah lupekan awk..
jgn bertindak xrasional..
ingt Allah..
doa utk awk sntiasa mngiringi.
miss u dear..
jagalah Allah, maka Allah akn jaga kmu..
uhibbuki fillah jiddan..

            to my beloved ayang..=)

No comments:

Post a Comment