Thursday 31 May 2012

terdidik di sebalik kepenatan..


huh !! i'm too tired..
cuba imagine, 1mggu utk selesaikan segala2nya..
penat kot ke hulu ke hilir..
tp dlm keadaan penat tu, penat n sakit lagi  utk aku bisikkan kata sabar kat hati..
setiap kali masalah tiba, i'm used to say "plizz, jgn mengeluh" (dalam hati)..

pling sakit nk kwl hati tu bila tau beg bju trtinggal kat upsi..
huaa..mau nangis..
bygkan betapa sgt buang masa klu nk ke tg malim semata2 nk amik beg..
dgn beberapa konflik hati..
aku sgt la berusaha mnjaga hati
klu x jaga..huh..* xpatut bermasalah hati dgn akhawat kn*
evryday dok lwn antara putih n hitam..
akhwat2 ksygn aku tu dh byk sgt membantu sbnrnya..
jazaki...jazaki...jazakillahu khairon..*smbil nyanyi*

alhamdulillah..ni pon dh tersangat byk Allah prmudahkan aku..
tambah2 dgn kewujudan abg aku yg tersayang tu..huhu..
dah mcm jd driver x berbayar..ke sana ke sana aku angkut dia..*dia yg angkut aku sbnrnya*
takut gak saat2 last kuar dq tuh..
risau kot klu2 xde sape nk bwk settlekan segala urusan..
yg selalu jd driver plak gi bercuti kat singapore..
mmg rzki aku la abg aku yg kat UTHM tu cuti..
Allah mmg tau yg terbaik..
thats why aku kawal diri aku utk x mngeluh..*tp kdg2, terkeluar jgk la*

transport dh sttlle, another 'ujian' datang..
"sabar"..
"sabar"
"sabar"

pnye la dok motivate diri utk sabar, bila ngaji baqarah, smpai kat "mataa nasrullah", sebak kot hati..
mmg besar betul ujian ni..xmau la share~~

skrg ni, krisis ke 2..nk menentukan course..
poning kepala den..
aku keliru lg ni..
tp aku rasa mcm aku dh ada kputusan yg bulat utk ke mana..

"YaAllah, berikanlah aku kputusan yg trbaik..moga2 kputusan tu  bermanfaat utk umat"

{ 3 : 159 } kmudian jika kau telah membulatkan tekad, maka bertawakallah kepada Allah

No comments:

Post a Comment